Internetové obchody nemohou fungovat bez přílivu zákazníků, kteří generují dostatečně velký zisk. Prvním krokem na cestě k novým zákazníkům je zvýšit povědomí o dané webové stránce. To však nemusí být vždy tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.

Existuje spoustu způsobů, jak do svého virtuálního obchodu získat co možná nejvíce lidí. Jednotlivé způsoby se však liší v ceně, náročnosti, ale třeba i době, za jak dlouho se dočkáte tíženého ovoce. Pojďme si společně ukázat alespoň některé z nich.

Obchodní partneři

  • SEO

Způsob, který by vás měl provázet už od samotného založení e-shopu. Zkratka SEO v sobě skrývá anglické souvětí Search Engine Optimalization, což v překladu do češtiny znamená optimalizace pro vyhledávače.

  • PPC

PPC kampaň co to je? Setkáváme se již s druhou zkratkou, která do značné míry dokáže usnadnit vyhledávání na internetu. PPC jinak také „pay per click“, česky platba za proklik už snadno napoví, že za reklamu zaplatíte pouze tehdy, když zákazník klikne na odkaz, který ho přesměruje na konkrétní webovou stránku. Neplatí se tedy za konkrétní zobrazení reklamy na určitém místě, ale až za přivedené návštěvníky. Jak vytvořit ppc reklamu? S vytvoření takové reklamy vám snadno pomohou specializované firmy, které se na optimalizaci webu zaměřují už řadu let.

Mobilní telefon

  • Vlastní blog

V posledních letech blogy zažívají velký a bouřlivý návrat. Správně vedený blog představuje jistý náskok před konkurencí. Sdílejte své plány a myšlenky s co možná největší komunitou a zvyšte tak povědomí o své firmě i firemní filozofii.

Díky osobnímu firemnímu blogu si dokážete za poměrně krátkou dobu vybudovat vztah se zákazníkem a probudit v něm důvěru, která je v obchodování natolik důležitá. V případě, že blog přináší skutečně hodnotné informace, může se dostat do širšího povědomí. Zákazníci ho budou sami šířit mezi sebou.